Author Avatar

info

0

Share post:

Reklama to baza do pokazania światu, iż nasza marka jest i ma interesującą ofertę dla pewnej grupy nabywców. Ulotki lub plakaty mogą bardzo pomóc w kampanii reklamowej, ale zwykle przechodzień po dostaniu ulotki spojrzy na nią raz i wrzuci do kieszeni. Plakaty rozwieszone na szybach lub ścianach biura albo sklepu, także nie robią wrażenia na wielu osobach. Oczywiście do rozdawania ulotek można zatrudnić osobę w przebraniu przykładowo białego niedźwiedzia, lecz wtedy i tak on zaskarbi większą uwagę a niżeli ulotki, które rozdaje. Kampanie ulotkowe niestety coraz mniej przypadają przechodniom do gustu, chyba iż rozdawane są bony i karty rabatowe. Lecz nie każda firma, a na pewno taka która dopiero początkuje może pozwolić sobie na zrobienie bonów czy kart rabatowych. Z tego powodu można zainwestować w mocniej specjalistyczną reklamę. Reklamy telewizyjne są kosztowne, jednak reklama emitowana przez lokalną telewizję to koszt średnio kilku tysięcy złotych, więc na pewno niższy niż zakup emisji w telewizji ogólnopolskiej, która żąda nawet kilkuset tysięcy za emisje w dobrym czasie. Dzięki reklamie w telewizji regionalnej marka trafi też do konkretnej grupy docelowej, czyli osób które zamieszkują w okolicy i mogą faktycznie wykonać zakupy w konkretnym sklepie czy zawrzeć umowę w takim biurze firmy. Reklamować można samą firmę, lecz także oferowane towary czy usługi. Z tego powodu warto zainteresować się, które studio reklamy z okolicy może nam wykonać rzetelną reklamę w rozsądnej cenie. W reklamie ważny jest pomysł i hasło reklamowe. Czasami najbardziej banalne teksty trafiają do odbiorców, ale niekiedy trzeba wymyślić coś irygującego co najbardziej będzie pasowało dotej firmy. Ponadto potrzebny jest nagrany spot reklamowy w studiu oraz jego obróbka cyfrowa dzięki czemu będzie nadawał się do emisji w telewizji.

Zakopane, Jurata, Muszyna - sprawdź gdzie się zatrzymać